Μια πρώτη προσέγγιση του ποιήματος "Η Μαρίνα των βράχων" επιχειρήθηκε μέσα από την τέχνη και τη δημιουργική γραφή. Οι μαθητές, εργαζόμενοι σε ομάδες, κλήθηκαν να γράψουν τις δικές τους ιστορίες, με βάση την πρώτη ανάγνωση του ποιήματος και συγκεκριμένους πίνακες ζωγραφικής. Η εκπαίδευση μέσα από την τέχνη μπορεί να εμπλακεί σε αρκετά γλωσσικά μαθήματα και να αποβεί ωφέλιμη καθώς καλλιεργεί την έκφραση και διευρύνει τη φαντασία. Πολύ περισσότερο έδρασε ενθαρρυντικά και δημιουργικά για τους μαθητές του Β2 και Β3 τμήματος, που διάβασαν ένα μοντέρνο ποίημα υπερρεαλιστικής γραφής. Μετά την πρώτη αυτή προσέγγιση θα ακολουθήσει στην τάξη αναλυτική μελέτη του ποιήματος με συγκεκριμένο φύλλο εργασίας.
Οδυσσέας Ελύτης
Κυριακή 13 Μαρτίου 2016
Οδυσσέας Ελύτης, Η Μαρίνα των βράχων
Μια πρώτη προσέγγιση του ποιήματος "Η Μαρίνα των βράχων" επιχειρήθηκε μέσα από την τέχνη και τη δημιουργική γραφή. Οι μαθητές, εργαζόμενοι σε ομάδες, κλήθηκαν να γράψουν τις δικές τους ιστορίες, με βάση την πρώτη ανάγνωση του ποιήματος και συγκεκριμένους πίνακες ζωγραφικής. Η εκπαίδευση μέσα από την τέχνη μπορεί να εμπλακεί σε αρκετά γλωσσικά μαθήματα και να αποβεί ωφέλιμη καθώς καλλιεργεί την έκφραση και διευρύνει τη φαντασία. Πολύ περισσότερο έδρασε ενθαρρυντικά και δημιουργικά για τους μαθητές του Β2 και Β3 τμήματος, που διάβασαν ένα μοντέρνο ποίημα υπερρεαλιστικής γραφής. Μετά την πρώτη αυτή προσέγγιση θα ακολουθήσει στην τάξη αναλυτική μελέτη του ποιήματος με συγκεκριμένο φύλλο εργασίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου